مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:352021-06-22اقتصادي

حذف دفترچه های بیمه سلامت از امروز/ ارائه خدمات بیمه ای با کد ملی


رییس اداره بیمه سلامت بندرانزلی با اشاره به حذف دفترچه های کاغذی از امروز، گفت: ارائه خدمات پزشکی این بیمه از طریق کد ملی به افراد تحت پوشش ارائه می شود و سابقه خدمات در پنل شهروندی قابل مشاهده است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره بیمه سلامت بندرانزلی با اشاره به حذف دفترچه های کاغذی از امروز، گفت: ارائه خدمات پزشکی این بیمه از طریق کد ملی به افراد تحت پوشش ارائه می شود و سابقه خدمات در پنل شهروندی قابل مشاهده است.

جمشید حسنی پور در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به حذف دفترچه های کاغذی بیمه سلامت همگانی از اردیبهشت و بیمه روستاییان از خردادماه امسال، اظهار کرد: دفترچه های کاغذی سایر صندوق های بیمه ای شامل کارکنان دولت و سایر اقشار از امروز اول تیرماه در سراسر کشور حذف می شود.

وی افزود: این طرح نیز در بندرانزلی از امروز به اجرا در می آید و همه افراد از طریق کد ملی خود می توانند از خدمات بیمه ای در مطب پزشکان و موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استفاده کنند.

حسنی پور تصریح کرد: کد ملی افراد تحت پوشش بیمه سلامت در سیستم ثبت شده است و بیمه شدگان در مراجعه به پزشکان کد ملی خود را ارائه می کنند و با تجویز دارو و خدمات در سیستم نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشکان نهایتا یک کد رهگیری توسط سیستم صادر می شود لذا بیمه شده از طریق کد رهگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفترچه های بیمه سلامت از امروز/ ارائه خدمات بیمه ای با کد ملی

حذف دفترچه های بیمه سلامت از امروز/ ارائه خدمات بیمه ای با کد ملی